torsdag 17 september 2015

Pacemaker bekymmer igen...

Har känt att jag dippar lite igen i hjärtfrekvensen, inte mycket men jag har väl kört lite för mycket denna vecka, är så sugen att träna nu när jag kan.
Fick ett mail från hjärtdoktorn i Gävle som har full koll genom monitorn på mitt nattduksbord.

                                     

De ser att jag dippar, att kammaren lurar pacemakern med extraslag och då slår den inte till och då dippar hjärtfrekvensen. Skönt att höra att de har full koll. Får försöka ta kontakt med hjärtdoktorn här så att de kan justera detta igen. 
Träffade Hjördis ikväll som flyttat hit från Sverige med familj. Hon kallar sig Kristina här för att ingen kan säga Hjördis : ), vi tog en promenad på en timme den sensommar varma kvällen med en underbar solnedgång. Dom har samma bekymmer som vi hade förra hösten, var ska man handla, träna, klippa håret, ta körkort, köpa möbler, mm mm. De har fått tag på ett jättefint hus i alla fall, lite tomt fortfarande men snart så har de säkert fyllt upp det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar