fredag 17 april 2015

Fredag igen


Idag firade vi Van som fyller 40 år imorgon. Jag köpte blommor som Darrell skulle lämna över till honom eftersom han sitter på ett annat kontor. Jag hade även tagit med chokladrutor till eftermiddagsfika. Efter lunch så sa Darrell att han bjudit in alla till kontoret istället. Vi blev 25 istället för 8 till fika,  tur att vi hade tjejscout kakor på lut....


Amanda har varit på löpträning efter skolan och sen skulle vi hämta pappa. Tur att det finns äppeljuice i kylen på kontoret eftersom pappa inte kan klockan...
Match nr 2 i slutspelet ikväll så då blir det
pizza och tjejdricka framför tvn....


Arenan där Sens spelar sina hemmamatcher är öppen under varje borta match, sist var det 11000 där för att se matchen mot Montreal på storbildstv. Vi har en egen kommentator till matcherna hemma i tv soffan så varför gå någon annanstan. Egentligen skulle vi inte behöva ha ljudet på på tvn.... : ) 
Nu säger min man att jag får inte skriva mer blogg när jag dricker vin så nu går jag och lägger mig. Tidig match imorgon bitti för Amanda...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar