onsdag 15 april 2015

Instagram

Emma och Kevins lägenhet ligger ute för försäljning, den är jättefin. Titta på hemnet på Tellusborgsvägen 92. De har redan fått bud på den och ska ha visning på söndag och måndag, mycket jobb med städning och styling. 1 juni så flyttar dom till nya 2:an.
Följer Gavlestad på instagram och denna vecka dök Micke Ressem upp. Författare och chef på kardiologen. Har tidigare arbetat som ambulansförare på Gävle sjukhus och där jag har träffat honom många gånger. Har nu skrivit 2 böcker som blivit publicerade, imponerande! Har inte läst böckerna än men det måste jag göra, jag som älskar deckare. Detta är deckare i sjukhusmiljö och det är ju ännu bättre.
Idag har vi bytt till sommardäck på bilen. Hasse hade tid kl 8 men den tiden höll de inte kan jag säga. 2 timmar tog det innan de var klara.
Våra SIN nummer, typ personnr, har passerat bäst före datum så de måste förlängas. Det måste göras nu inför att vi ska deklarera här. Då måste vi ta oss iväg bägge två personligen igen och söka nytt. Så efter däckbytet blev det till att ta sig inåt stan för att besöka Service Ottawa och få nya. Där gick hela fm innan vi kom till jobbet...
Sista dagen att söka till högskolan idag. Har sökt några kurser på distans få se om jag kommer in. Kanske man ska skriva en D-uppsats, låter ju jättekul eller hur? 
Nu är det dags!! Its christmas time if you are a hockeyfan. 
Stanley cups playoff, som the Sens lyckades ta sig till, så nu går det inte att få kontakt....


The Sens från Ottawa mot Montreal, ett riktigt derby också....
En fullsatt arena i Montreal.... Häftigt!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar