torsdag 5 november 2015

Torsdag

Nu har snart veckan gått igen, fredag imorgon. Veckan har rullat på med träningar läxor och jobb som vanligt. Igår kväll under Amandas träning så stannade jag hemma och passade på att städa lite. Skippar dom rum som vi inte är i så går det lite fortare : )
Hjördis ringde när jag nästan var klar och berättade att hon åkt ambulans och ville dela med sig av sin erfarenhet från akutmottagningen. Det var samma mottagningen som jag fick sova två dygn på när jag fick mitt flimmer. Hon hade inte lika bra erfarenhet som jag kan jag säga.
Hon var hemma igen nu och mådde lite bättre i alla fall. Jag tog en tur förbi när jag var och handlade ikväll och lämnade en liten blomma till henne. Få se om vi ska ses lite i helgen.
Amanda har haft lite läxor den här veckan bla till ett matteprov igår och idag håller hon på och läser om Syrien och IS. 
Nu är Hasse är på hockey och Amanda och jag har krupit ner i sängen med paddorna, God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar