lördag 16 augusti 2014

Hockey hela dagen

Imorse var det dags för hockey. Killarna var indelade i 3 lag och fick möta varann. Det blev 3 matcher på vardera 50 min, gissa om någon var trött i kväll. Mindre rink och en annan spelstil gjorde det inte lättare. Spelet går väldigt fort och mycket knuff och bök var det. 


( kolla in killen med röda strumpor).



Hampus tyckte det var roligt men lite pirrigt. Några är redan klara för laget  så de behöver inte spela imorgon, men för Hampe blir det en match till imorgon och sen får de reda på om de kommer med eller inte. 
Glad att inte jag är tränare och ska välja bla alla dessa grabbar, fast en kille hade varit självklar då förstås : )

Rejält nedkylda åkte vi hem och jag badade badkar som jag inte gjort på flera år.
På kvällen blev det middag ute och min man var väldigt hungrig....


Nu sover Hampe gott i natt tror jag, han har kämpat bra idag.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar