söndag 5 oktober 2014

Extreme trampolin park


Idag var Amanda bjuden på kalas till en klasskompis, Anna-Bell. Kalaset var på extreme trampolin park, ett nyöppnat ställe inte så lång från där vi bor. Det bjöds på pizza och läsk och massor av hoppning på mängder av studsmattor.
Hasse och jag åkte till möbelaffären för att lösa ut möblerna som vi inte kunde ta hem igår.
Vi tyckte vi hade gott om tid men på IKEA tog det längre tid än vad vi trodde så vi hämtade upp Amanda så var hon sist kvar naturligtvis.
Jag har "övningskört" med Hasse hela dagen för att jag har min uppkörning på tisdag. För att få köra upp så måste man ha kört på motorväg minst 5 ggr de sista 3 månaderna och det har man ju inte
gjort  : )
Man känner sig verkligen som en  nybörjare när man sitter bredvid Hasse, han är livrädd när jag kör. Kan inte förstå varför....

På kvällningen blev det full montering av möbler så nu är gästrummet klart, nu har Nora och Linnea en liten bäddsoffa att sova i när de kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar