tisdag 17 mars 2015

Brynäs match

Hasse åkte till Högbo imorse för Syntronics årliga globala möte, tror att han såg fram emot att träffa allihop igen även han. Roligt att få ses istället för att prata via mail.
Amanda vaknade med halsont, hoppas det inte kommer en förkylning på köpet nu. Veckan är ju full planerad, träffa kompisar och träna fotboll och innebandy.
Idag har jag varit på anställningsintervju, första någonsin. Spännande och lärorikt. Min man sa till mig att du vet väl att du ska säga vad du är bra på INTE ta upp det du är dålig på. Han tycker nämligen att jag är ganska bra på att dissa mig själv.
Jag besökte också gymmet på sjukhuset idag på fm, det var ett tag sen. Så roligt att vara tillbaka, vilken förmån vi har egentligen att få gå på gymmet gratis. 
Lunch hos bästa mormor och morfar i Furuvik. Så mysigt att träffa dom igen. Önskemat..... leverbiff och semlor. Toppen!
På kvällen hade jag förmånen att äta middag på olearys med sonen och se Brynäs förlora tredje raka matchen mot Skellefteå, det var mysigt att ha honom för sig själv ett tag trots att han tycker att man mest tjatar. Just nu står sommarjobb och hösten på tjatlistan.
Amanda lekte hos Elsa, allt är som vanligt och det känns som vi inte har varit borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar