lördag 14 mars 2015

Simon 4 år

Lördag morgon och klockan ringer kl 5.30, känner mig sjuk i hela kroppen av trötthet. Tidsomställningen tar hårdare på kroppen än vad man tror. För min kropp är klockan halv ett på natten och då stiger jag upp.... Såå dumt, men vad gör man inte för Svantes firma. Ett förmiddagspass på akuten är väl härligt en lördags morgon. Det blev i alla fall bra när jag kom dit förutom att mitt passerkort hade gått ut och jag inte kom någonstans. Lyckades låsa in/ut mig på ett antal ställen innan jag lånade ett kort så att jag kunde jobba ordentligt. Kul att se alla igen, några nya ansikteten men inte alls många. Det vart en lugn förmiddag på akutens golv.
Medan jag jobbade och slet så var resten av familjen ute på shopping. Amanda var på kalas på Tolvforsgården hos Alice, alla tjejerna från klassen på engelska skolan var där.


På eftermiddagen var det dags för kusin Simon att fylla 4 år. Det serverades en härlig buffe för sista gången i Maries och Johans kök, på måndag är det dags för renovering av hela köket.
                               

                               

                               

Kvällen avslutades med Melodifestivalen..... Lite orolig ett tag att Sverige skulle skicka Hasse till Wien men det blev till slut som Amanda ville, Måns Zeimerlöv vann med Heroes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar