onsdag 25 mars 2015

Då är man 47 då....

    Jetlagen gör att vi vaknar tidigt på morgnarna när vi kommer tillbaka och denna gång var inget undantag. Väcktes tidigt av att min man bökade runt i sängen, sen somnade han om efter en stund och snarkade högt då var det kört för mig att somna om. Fick snällt ligga och vänta tills familjen kom och sjöng för mig. Fick snygga träningskläder som införskaffats i Sverige och som min man lyckades smuggla obemärkt med sig i väskan. 

                           

Grattis hälsningar i massor på facebook. Man kan tycka vad man vill om FB men man känner sig verkligen så glad när så många skickar en liten hälsning.
Kusinerna är också tillbaka efter sin Mexico resa.....




Jobba fick man göra som vanligt trots att man fyller år och Amanda gick till skolan med lite fjärilar i magen tror jag, man det gick bra. På eftermiddagen joggade jag hem och när jag sen stod i duschen kommer familjen igen med lite skönsång och en kettlebell, tårta och blommor.
På kvällen belv det restaurang och sen blev det hem och titta på senaste Beck filmen och äta tårta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar