onsdag 11 mars 2015

Tillbaka till Gävle

Resan hem gick jättebra. I alla fall Amanda och jag sov nästan hela vägen från Ottawa till London, (undviker USA denna resa). Vi fick dock vänta några timmar på Heathrow men det gjorde ingenting. Skulle försöka införskaffa en ny parfym, men när jag väl bestämt mig och för tredje gången var i affären så var det dags att boarda så jag hann inte köpa den. Typiskt mig...
Planet landade i tid på Arlanda i alla fall och alla väskor var med. Tror att vi slog något slag rekord, på15 minuter från landning hade vi fått våra väskor och stod med farfar i ankomsthallen. Så skönt att se honom igen. Han hade som vanligt inväntat oss på ett fik på Arlanda med en svindyr kopp kaffe.
Skönt med privatchaufför.

                                  

Väl hemma i Gävle blev det middag hos farmor och farfar efter ett snabbt besök på Konsum. 
Imorgon kommer stora dottern hem också, och på fredag kommer Kevin. Familjen blir samlad.
Behöver jag säga att vi somnade skönt sen i våra sängar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar